جزئیات سفر رئیسی و امیرعبداللهیان به پاکستان و سریلانکا

کدخبر: ۶۴۲۹۰۶
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.
جزئیات سفر رئیسی و امیرعبداللهیان به پاکستان و سریلانکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که همراه با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به کشورهای پاکستان و سریلانکا سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه "اومااویا" که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد». 

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر رئیسی به پاکستان نوشت: «پیش از آن رئیس‌جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند».

او در پایان نوشت: «اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و به‌طور خاص در فضای مجازی به شکل کم‌سابقه‌ای مشهود بود».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید