نیروهای حشدالشعبی، داعش را در الانبار و نینوا زمین گیر کردند

کدخبر: ۶۴۳۵۸۵
اقتصادنیوز: نیروهای حشد شعبی در ادامه عملیات گسترده خود علیه عناصر باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش، به غرب استان الانبار و نیز استان نینوا رفتند.
نیروهای حشدالشعبی، داعش را در الانبار و نینوا زمین گیر کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نیروهای لشکر ۵۷ حشد شعبی با همکاری فرماندهی عملیات الجزیره در عراق موفق شدند یک مخفیگاه دیگر متعلق به عناصر باقی مانده از تشکیلات تروریستی داعش را شناسایی کنند.

بر اساس این گزارش، در مخفیگاه مذکور تعدادی پهپاد تصویربرداری در غرب الانبار کشف و ضبط شد.

حشد شعبی اعلام کرد که این عملیات بر اساس دریافت اطلاعات دقیق مبنی بر وجود مخفیگاه عناصر داعش در بخش‌های غربی استان الانبار صورت گرفت. تعدادی از تجهیزات جنگی که عناصر داعش در حمله‌های تروریستی خود علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی عراق استفاده می‌کردند نیز کشف شد.

خبر مرتبط
واکنش دبیرکل کتائب سیدالشهدا به انفجار در مقر حشدالشعبی

دبیرکل جنبش مقاومت کتائب سیدالشهدا عراق در واکنش به انفجار در یک پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق، تهدید کرد که حتما به این حمله پاسخ داده می‌شود.

علاوه بر این نیروهای عراقی طی روز گذشته یک عملیات امنیتی در استان نینوا انجام دادند.

خبرنگار المعلومه تاکید کرد که فرماندهی عملیات نینوا وابسته به نیروهای حشد شعبی این عملیات امنیتی را در جزیره الحضر واقع در جنوب موصل انجام داد.

خبر مرتبط
انفجار در مقر نیروهای حشدالشعبی در عراق/ سه نفر مجروح شدند

حشد الشعبی وقوع انفجار در پایگاه نظامی کالسو واقع در شمال استان بابل را تائید کرد.

عملیات مذکور با مشارکت دیگر نیروهای امنیتی عراق برای تحت پیگرد قرار دادن عناصر باقی مانده از تشکیلات تروریستی داعش صورت گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید