ادعای جنجالی یک مقام ارشد تل آویو درباره نتانیاهو/ جنگ تمام شده است

کدخبر: ۶۴۴۶۲۲
اقتصادنیوز: «آموس یدلین» فرمانده اسبق شعبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط دو عضو تندرو کابینه رژیم صهیونیستی بر بنیامین نتانیاهو گفت:نخست وزیر، اسیر ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی است.
ادعای جنجالی یک مقام ارشد تل آویو درباره نتانیاهو/ جنگ تمام شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یدلین به شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: جنگ در واقع تمام شده و آنچه در جریان است، صرفا یک درگیری است.

خبر مرتبط
رویای نتانیاهو برای اداره غزه پس از جنگ

اقتصاد نیوز :نیویورک تایمز در گزارشی از طرح جدیدی که بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در حال بررسی آن برای اداره غزه پس از جنگ است، پرده برداشت.

همزمان با این اظهارات، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که معترضان خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

براساس اعلام منابع صهیونیستی، شهرک نشینان صهیونیست خیابان کاپلان در تل‌آویو را بستند.

خانواده اسیران صهیونیستی در یک بیانیه فوری اعلام کردند: ساکنان اسرائیل به دنبال آن هستند که گروگان‌ها زنده باشند و موافق هستند که بهای این کار را بپردازند، اما نتانیاهو ائتلاف با بن گویر و اسموتریچ را ترجیح می‌دهد.
آنها در این بیانیه تأکید کردند: اگر بهای بازگشت گروگان‌ها توقف جنگ است، باید این جنگ فورا متوقف شود.

این تظاهرات همزمان با آن صورت می گیرد که منابع خبری امروز شنبه گزارش دادند که پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بین حماس و رژیم اسرائیل بر سر آتش بس در غزه و توافق مبادله اسیران حاصل شده است.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید