حمایت عجیب سناتور آمریکایی از اسرائیل: از هر بمبی برای پایان دادن به جنگ استفاده کند

کدخبر: ۶۴۶۳۸۳
یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.
حمایت عجیب سناتور آمریکایی از اسرائیل:  از هر بمبی برای پایان دادن به جنگ استفاده کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکایی ضمن مقایسه حمله به غزه با حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناگازاکی گفت: به اسرائیل هر بمبی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید.  این سناتور ایالت کارولینای جنوبی یکشنبه در مصاحبه با شبکه ان. بی. سی نیوز اظهار کرد: ما وقتی که پس از حمله پرل هاربر با تخریب مواجه شدیم و با آلمان ها و ژاپنی‌ها جنگیدیم، تصمیم گرفتیم که با بمباران هیروشیما و ناگازاکی با سلاح‌های هسته‌ای به جنگ پایان دهیم. این تصمیم درستی بود.

وی افزود: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند. این سناتور حامی رژیم صهیونیستی گفت: آیا کار صحیحی بود که آمریکا ۲ بمب هسته‌ای روی هیروشیما و ناگازاکی بیندازد و به تهدید وجودی آنها پایان دهد؟ به نظرم بله، این کار درست بود.

گراهام خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: هر کاری برای بقا به عنوان یک دولت یهودی انجام بدهید؛ هر کاری که لازم است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی جنگ غزه را باخته و حتی پس از ۷ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت نوار غزه یکشنبه در دویست و نوزدهمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به ۳۵ هزار و ۳۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۷۸ هزار و ۷۵۵ نفر رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی