واکنش دریادار ایرانی به شهادت ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۶۴۸۱۴۵
اقتصادنیوز: امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و همراهان شهید ایشان را تسلیت گفت.
واکنش دریادار ایرانی به شهادت ابراهیم رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهور و هیأت همراه بار دیگر نشان داد که شهادت عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی‌ریایی است که برای سعادت ملت خود شبانه روز در تلاشند.

خبر مرتبط
واکنش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست‌جمهوری همواره در میانه میدان بود و تلاش های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

شهادت خادم الرضا(ع)، یار صدیق امام و رهبری، حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز و محترمشان در سانحه هوایی موجب تألم و تأثر عمیق آحاد جامعه شد. بی شک رئیس جمهور مردمی ایران، مزد تلاش جهادی خویش در راه خدمت به مردم ایران و انقلاب اسلامی را با شهادت از پروردگار گرفت و نشان داد مسیر خدمت تا شهادت هنوز رهروانی راستین دارد.

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران گامی بر نداشت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

خبر مرتبط
توضیحات کولیوند درباره عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مشارکت بیش از ۲ هزار نیرو در عملیات جست و جوی بالگرد ریاست جمهوری، تاکید کرد: در عملیات جست‌وجو و رصد بالگرد ریاست جمهوری، از ظرفیت و تجهیزات هیچ کشور خارجی استفاده نشده بلکه تمام فرایند این عملیات با استفاده از توان، تخصص و تجهیزات هلال‌احمر انجام شد.

خداوند آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده های سوگوار صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت و به ملت شریف و آگاه ایران وحدت و همبستگی و قدرت فتح قلهها عنایت فرماید.

اینجانب به نیابت از خود و همه دریادلان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قلبی آکنده از غم، شهادت این عالم برجسته و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر(عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خاندان و وابستگان مکرم ایشان و نیز ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار شهرام ایرانی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی