پرسه بی هدفی اسرائیل در غزه/ نتانیاهو به کدام هدفش رسیده است؟

کدخبر: ۶۴۸۵۶۴
اقتصادنیوز : رئیس پیشین سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با انتقاد از بی‌هدف بودن ارتش این رژیم در نوار غزه گفت که نظامیان در این منطقه قدم می زنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «دانی یتوم» در اظهاراتی گفت: ارتش در نوار غزه قدم می زند و نمی‌داند که اهدافش چه هستند، زیرا اهدافی که «بنیامین نتانیاهو» تعیین کرده غیرقابل دستیابی است.

وی با طرح این سوال که نابودی حماس یعنی چه؟، افزود: این امر بدین معناست که ۵ سال در نوار غزه بمانیم، حتی در این مدت هم تضمینی برای از بین بردن حماس وجود ندارد.

پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

خبر مرتبط
اذعان خبرگزاری فرانسه به خشم اسرائیل از همراهی مردم ایران با شهید رئیسی

اقتصادنیوز :خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم‌های وداع با رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهانش که در سانحه سقوط بالگرد جان خود را حین خدمت از دست دادند، همچنین پیام‌ها و اقدامات بین‌المللی برای تسلیت و ادای احترام، نوشت که رژیم صهیونیستی از این واکنش‌ها به خشم آمده است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

خبر مرتبط
مقام مهم اسرائیل استعفا کرد+ جزئیات

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد چهارشنبه از استعفای رئیس سیاست‌های دفاعی و برنامه‌ریزی راهبردی در شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل ارائه گزارش انتقادآمیز از روند جنگ در غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین با گذشت ۲۲۸ روز از تجاوز صهیونیست‌ها، روز سه شنبه شمار شهدای نوار غزه را ۳۵ هزار و ۶۴۷ و شمار مجروحان را ۷۹ هزار و ۸۵۲ نفر اعلام کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی