کنعانی: هیچ خللی در حرکت پرشتاب روابط بین‌الملل ایجاد نخواهد شد

کدخبر: ۶۴۸۸۱۰
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.
کنعانی: هیچ خللی در حرکت پرشتاب روابط بین‌الملل ایجاد نخواهد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در مراسم تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه گفت: قطعاً فقدان حسین امیرعبداللهیان یک ضایعه برای دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است، اما جمهوری اسلامی ایران، نظام مبتنی بر نهادها و رویکردهای اساسی در حوزه روابط و سیاست خارجی برآمده از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام، رویکرد اصولی مقام معظم رهبری و اصول اساسی در قانون اساسی است.

خبر مرتبط
گزارش مراسم تشییع حسین امیرعبداللهیان در تهران/ پیکر شهید به خاک سپرده شد+ عکس و فیلم

اقتصادنیوز: مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه کشورمان به پایان رسید.

به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدر و نظام توانمندی است، میزان‌ مشارکت کشورهای مختلف در سطوح عالی در مراسم‌ تجلیل از جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور فقید و دکتر حسین  امیرعبداللهیان از جغرافیای مختلف جهان و کثرت پیام‌های تسلیت و همدردی که ارسال شد برای مقام‌ معظم رهبری و دولت و ملت ایران نشان‌دهنده جایگاه برجسته ایران در نظام بین‌المللی است.

فلذا قطعاً در حرکت روبه‌پیش و پرشتاب جمهوری اسلامی ایران و تعاملات و همکاری‌های سازنده دولت جمهوری اسلامی با کشورها و جامعه جهانی خللی ایجاد نخواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی