پیکر شهید آیت الله آل هاشم به خاک سپرده شد

کدخبر: ۶۴۸۸۲۰
پیکر مطهر شهید آیت ‌الله آل هاشم از شهدای راه خدمت سانحه‌ی بالگرد حامل رئیس جمهور امروز پنجشنبه در وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.
پیکر شهید آیت الله آل هاشم به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم سومین امام جمعه‌ی شهید تبریز روز پنجشنبه، ۳خرداد ماه در تبریز تشییع و سپس در گلزار شهدای وادی رحمت در قطعه‌ی صدیقین به خاک سپرده شد.

خبر مرتبط
واکنش بلومبرگ به مراسم ادای احترام به پیکر شهید رئیسی و حضور مقامات خارجی

اقتصادنیوز: یک وبگاه آمریکایی در گزارشی نوشت که حضور گسترده مقامات خارجی در مراسم ادای احترام به پیکر رئیس جمهور شهید را بیانگر شکست تلاش‌های آمریکا برای منزوی نمودن ایران دانست.

در این مراسم مردم انقلابی و ولایت مدار تبریزی دوباره حماسه خلق کرده و با حضور پرشکوه و بی بدیل وفاداری خود را به امام جمعه‌ی مردمی، پدر معنوی آذربایجان اثبات کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور که برای افتتاح سد قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در هنگام بازگشت از جلفا به تبریز بر اثر سقوط هلیکوپتر شهید شد.

علاوه بر رئیس جمهور، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این پرواز حضور داشتند که به همراه چند نفر دیگر ، از جمله محافظان و کادر پرواز، به شهادت رسیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی