ادای احترام یمن به شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش/ مقامات مهمان سفارت ایران شدند+ عکس

کدخبر: ۶۴۸۸۶۹
اقتصادنیوز: مقامات یمنی امروز (پنجشنبه) برای ابراز تسلیت و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت در سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا حاضر شدند.
ادای احترام یمن به شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش/ مقامات مهمان سفارت ایران شدند+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دفتر یادبودی به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا گشایش یافت و مقامات یمن آن را امضا کردند.

یمن1

ازجمله افراد حاضر شده در سفارت ایران در یمن «شمس الدین شرف الدین» مفتی اعظم یمن، «سفرالصوفی» (ابوادریس) مسئول دفتر رهبر انصارالله، «سلطان السامعی» عضو شورای عالی سیاسی یمن، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله و استاندار ذمار، «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا و شخصیت‌های سیاسی و دینی دیگر یمنی بودند.

یمن2

حاضران در این مراسم ضمن قرائت فاتحه برای روح شهدا بر همبستگی و همدردی خود با ملت و رهبری ایران تاکید کردند.

یمن3

آنها همچنین به مواضع خادم الرضا (ع) در حمایت از ملت فلسطین، دفاع از مساله عادلانه آنها و نیز حمایت از مقاومت دلیرانه فلسطینیان اشاره کردند و این مواضع شجاعانه را ستودند.

یمن4

مقامات یمن در ادامه نقش رهبری ایران در حمایت از محور مقاومت، دفاع از مساله فلسطین و حمایت از ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و اروپا را مورد ستایش قرار دادند.

یمن5

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» یکشنبه ۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی