عملیات ارتش یمن علیه ۳ کشتی در حمایت از مردم غزه

کدخبر: ۶۴۹۰۱۸
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ادامه عملیات ارتش یمن در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و حمله به سه کشتی خبر داد.
عملیات ارتش یمن علیه ۳ کشتی در حمایت از مردم غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای مسلح سه عملیات خاص  علیه سه کشتی انجام دادند.

به نقل از وبگاه خبری شبکه المسیره یمن، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه اعلام کرد اولین عملیات علیه یک کشتی صهیونیستی به نام (MSC ALEXANDRA) در دریای عرب صورت گرفت و این کشتی با تعدادی موشک بالستیک هدف قرار گرفت.

خبر مرتبط
وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن+جزییات

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارشی درباره وقوع یک حادثه امنیتی در جنوب الحدیده یمن خبر داد.

سرتیپ سریع افزود: در دومین عملیات که در چارچوب مرحله چهارم درگیری‌ها انجام شد، نیروی دریایی یمن به همراه یگان پهپادی و موشکی طی عملیات مشترکی کشتی «YANNIS» متعلق به یک شرکت یونانی را حین عبور از دریای سرخ مورد هدف قرار دادند و حمله به صورت دقیق انجام شد.

وی ادامه داد این عملیات پس از آن انجام شد که سه کشتی متعلق به شرکت یونانی مذکور در تاریخ چهارم و پنجم ماه مه وارد بنادر فلسطین اشغالی شدند.

سرتیپ سریع در ادامه بیانیه تاکید کرد سومین عملیات توسط یگان موشکی علیه کشتی صهیونیستی به نام «ESSEX» در حالی که در حال نقض تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی بود، با تعدادی موشک در دریای مدیترانه هدف قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی