غزه؛ محور گفتگوی دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق با رهبر انصار الله

کدخبر: ۶۴۹۰۱۹
دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق در گفتگوی تلفنی با رهبر جنبش انصار الله یمن بر حفظ آمادگی و هماهنگی بین نیروهای محور مقاومت برای حمایت از غزه تأکید کرد.
غزه؛ محور گفتگوی دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق با رهبر انصار الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «ابوحسین الحمیداوی» دبیرکل گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق در تماس تلفنی با عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن بر لزوم حفظ آمادگی و هماهنگی بالا بین نیروهای محور مقاومت به‌ویژه بین عراق و یمن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی مقاومت (الاعلام المقاوم) گزارش داد، الحمیداوی در این گفتگوی تلفنی تصریح کرد که عملیات ضدصهیونیستی نیروهای یمنی کمک زیادی به اعمال ممنوعیت تردد دریایی رژیم اشغالگر و کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی کرده است واین عملیات‌ها باعث شده است که ناوهای آمریکایی و انگلیسی که با این رژیم مراوده دارند، برای پنهان شدن و فرار از ضربات رزمندگان یمن سرافراز پرچم کشورهای دیگر را بر روی کشتی‌های خود نصب کنند.

رهبر انصار الله یمن هم در این گفتگوی تلفنی از عملیات مقاومت عراق که اهداف حیاتی در عمق رژیم غاصب صهیونیستی را هدف قرار می‌هد، قدردانی کرد.

عبدالملک الحوثی تأکید کرد: هماهنگی بین قدرت‌های محور مقاومت در منطقه، تأثیر عملیات‌های آنها را علیه دشمن صهیونیستی افزایش می‌دهد و استواری مجاهدان را تا محقق شدن پایان جنگ و رفع محاصره نوار غزه تقویت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی