برگزاری مجلس ختم رئیس‌جمهور شهید در بلگراد + عکس

کدخبر: ۶۴۹۰۲۴
مراسم ختم شهادت رئیس‌جمهوری کشورمان، وزیر امورخارجه و دیگر هیات همراه که در سانحه سقوط بالگرد جان باختند، در بلگراد برگزار شد.
برگزاری مجلس ختم رئیس‌جمهور شهید در بلگراد + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مجلس ترحیم شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و دیگر هیات همراه که در سانحه سقوط بالگرد جان باختند، امروز جمعه در مسجد بایراکلی بلگراد برگزار شد.

مجلس ختم رئیس‌جمهور شهید در بلگراد

در این مراسم که با حضور رشید حسن پور سفیر جمهوری اسلامی ایران، پورپزشک رایزن فرهنگی، مصطفی یوسفسپاهیچ مفتی بلگراد و جمعی از ائمه جماعات و مسلمانان از ملیت های مختلف برگزار شد قاریانی از کشورهای مصر و ترکیه به قرائت قرآن کریم پرداختند.

شیخ نعمان امام جمعه بلگراد نیز در خطبه‌های نماز جمعه با یادآوری این حادثه‌ برای درگذشتگان طلب غفران و رحمت الهی کرد.

خبر مرتبط
واکنش شهید سید ابراهیم رئیسی به پیشنهاد ریاست مجلس خبرگان ۴ روز قبل از حادثه بالگرد+فیلم

اقتصادنیوز: در این گزارش واکنش شهید سید ابراهیم رئیسی به پیشنهاد ریاست مجلس خبرگان ۴ روز قبل از حادثه بالگرد را مشاهده کنید.


آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی