رسانه اسرائیلی مدعی شد: تل‌آویو آماده عقب‌نشینی از گذرگاه رفح

کدخبر: ۶۴۹۳۴۵
یک رسانه اسرائیلی ادعا کرده است که ارتش این رژیم آماده عقب‌ نشینی از گذرگاه رفح است.
رسانه اسرائیلی مدعی شد: تل‌آویو  آماده عقب‌نشینی از گذرگاه رفح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی مدعی شد که ارتش این رژیم آماده عقب نشینی از گذرگاه رفح که حدود سه هفته پیش کنترل آن را به دست گرفته بود به دلیل ملاحظات سیاسی و امنیتی است.

از طرف دیگر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات ارشد این رژیم مدعی شد که دیگر هیچ شکافی بین (رژیم) اسرائیل و آمریکا در مورد عملیات رفح وجود ندارد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه پیش تر گفته بود که بیش از ۲۰ هزار بیمار مبتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و خونی در شرایط غیرانسانی به دلیل اشغال، محاصره و جنگ نابودی غیرنظامیان در غزه در انتظار باز شدن گذرگاه رفح هستند.

وی درحالیکه از جامعه جهانی خواست تا با مداخله خود قربانیان را از عوارض و مرگ نجات دهند، تأکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به مراکز بهداشتی و درمانی آنها را ناکارآمد کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی