ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ قطعی خدمات اینترنت از شنبه شب

کدخبر: ۶۴۹۳۴۸
در پی تشدید حملات اسرائیل به غزه، خدمات اینترنت در سراسر نوار غزه قطع شد.
ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ قطعی خدمات اینترنت از شنبه شب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شرکت ارتباطات فلسطین اعلام کرد که اینترنت در غزه و شمال این باریکه در پی ادامه حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه قطع شده است. پالتل شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت در فلسطین اشغالی ضمن اعلام این خبر، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: خدمات اینترنت در غزه و شمال نوار غزه به دلیل ادامه حملات (رژیم) اسرائیل از عصر شنبه با اختلال مواجه شده است.

از سوی دیگر نت‌بلاکس که دسترسی به اینترنت در سراسر جهان را رصد می‌کند، اعلام کرد که فلسطینیان در سراسر نوار غزه در بحبوحه حمله (رژیم) اسرائیل دچار مشکل در اتصال به اینترنت شدند.

نت بلاکس گفته است که اختلالات در رفح، دیرالبلح، خان یونس و شهر غزه مشاهده است.

از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر، ترافیک اینترنت در نوار غزه با خاموشی‌های متعددی مواجه شده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی