فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم تشکیل جلسه داد

کدخبر: ۶۴۹۳۷۹
اقتصادنیوز: سخنگوی هیات اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم گفت: اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور ۱۸۷ منتخب تشکیل شد.
فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم تشکیل جلسه داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مالک شریعتی اظهار کرد: صبح امروز اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد. شروع جلسه با حضور ۱۸۷ منتخب مجلس دوازدهم بود که رفته رفته به این تعداد اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور ۱۸۷ منتخب در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی می‌توان گفت که فراکسیون اکثریت خواهد بود؛ انسجام و وحدت در بین مجموعه جریان نیروهای انقلاب برقرار است چرا که در این فراکسیون از تمامی سلایق درون جبهه انقلاب حضور دارد.

خبر مرتبط
زنان به هیات رئیسه مجلس بر می گردند؟

اقتصادنیوز: دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا دوشنبه در شرایطی آغاز به کار می‌کند که منتخبان زن سهمی ۵ درصدی از کرسی‌های نمایندگی را از آنِ خود کردند و از مجموع ۲۹۰ کرسی این مجلس، ۱۴ کرسی را به خود اختصاص دادند.

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم گفت: مجمع عمومی فراکسیون همچنان در حال برگزاری است و براساس نظر اعضای مجمع عمومی، اولین دستور انتخاب هیات رئیسه موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم است.

خبر مرتبط
واکنش جلال رشیدی کوچی به عدم حضور در مجلس دوازدهم/ خدا را شکر نیستم چون مجبور بودم با تندروها کلنجار بروم!

جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مرودشت در دوره یازدهم مجلس ( از منتقدان دولت سیزدهم و برخی از مصوبات مجلس یازدهم ) به بررسی فعالیت و عملکرد ۴ ساله یازدهمین دوره از پارلمان کشور پرداخت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی