توصیه وزیر علوم به رئیس جمهور آینده

کدخبر: ۶۴۹۴۱۶
اقتصادنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در توصیه‌ای به رئیس‌جمهور آینده گفت: این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مقام اول اجرایی باید لحظه به لحظه برای خدمت تلاش و سعی کند این تلاش‌ها عالمانه و عاقلانه باشد.
توصیه وزیر علوم به رئیس جمهور آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم تسلیت به همسر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران درباره اقدام ماندگار رئیس جمهور شهید در وزارت علوم گفت: ۷۵ اقدام در این وزارتخانه طی مدت دولت سیزدهم انجام شده که بیشتر آنها جدید است.


زلفی گلی تاسیس صندوق عالی علوم، تحقیقات و فناوری، تاسیس سامانه ایده ها و نیازها (نان) که مسایل جامعه را منعکس می‌کند، تاسیس سامانه جریان اقتصادی نوین (جان) که محصولات شرکت‌های فناوری را عرضه می‌کند، تصویب نظام انگیزشی برای اعضای هیات علمی، استخدام نخبگان به عنوان عضو هیات علمی و موارد دیگر را از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در وزارت علوم بیان کرد.

خبر مرتبط
استوری تلخ ژیلا صادقی برای مادر رئیس جمهور رئیسی

اقتصادنیوز : ژیلا صادقی مجری برنامه سلام صبح بخیر پیام معناداری برای مادر رئیس جمهور ابراهیم رئیسی به اشتراک گذاشت.

 مراسم یادبود شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی با حضور وزیر علوم، معاون مالی، اداری و منابع این وزارتخانه، نماینده جنبش بین المللی ضد صهیونیست و روسای دانشگاه‌های تهران و اعضای خانواده دانشگاه شهید بهشتی همچنین سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

خبر مرتبط
3 نقطه تاریک از سقوط بالگرد رئیس جمهور/ بل 212 تایید صلاحیت نشد+ فیلم

اقتصادنیوز: پس از گذشت حدود یک هفته از سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه، علت سانحه در حال بررسی است. اما در این مدت چند پرسش و ابهام از سوی برخی متخصصان فنی مطرح می‌شود.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی