احکام ‌متهمان‌ پرونده فساد مالی در بندر امام خمینی اعلام شد

کدخبر: ۶۴۹۴۲۵
اقتصادنیوز: رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) از صدور احکام قطعی دو عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل پایانه بار جاده‌ای این شهرستان به اتهامات مالی خبر داد.
احکام ‌متهمان‌ پرونده فساد مالی در بندر امام خمینی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عزیزمراد حسین‌پور اظهار داشت: سال 1400 شکایتی توسط اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در حوزه حمل و نقل پایانه بار بندر امام خمینی(ره) علیه سه نفر از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان وصول شد.

وی افزود: با توجه به اتهام تحصیل مال نامشروع، خیانت در امانت و اختلاس در دادسرای بندر امام خمینی(ره) برای متهمان، پس از بررسی اسناد و مدارک، اظهارات شهود و شکایت‌کنندگان حقیقی و حقوقی، گزارش ضابطان قضایی، نظرهای کارشناسان قضایی و طی شدن فرآیند آیین دادرسی، حکم متهمان توسط رئیس شعبه 102 دادگاه کیفری این شهرستان صادر و این حکم در دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان نیز تایید شد.

خبر مرتبط
حکم دیوان بین‌المللی دادگستری الزام‌آور است/ عملیات نظامی در رفح متوقف شود

کمیسیونر مدیریت بحران اروپا تاکید کرد که احکام دیوان بین‌الملل دادگستری الزام‌آور است و اسرائیل باید حکم این دادگاه را در مورد توقف عملیات نظامی در رفح اجرا کند.

حسین‌پور ادامه داد: رئیس و معاون انجمن صنفی حمل و نقل جاده‌ای بندر امام خمینی(ره)، به‌ عنوان متهمان ردیف اول و دوم این پرونده و پس از رد مال به شکات، طبق مواد 2 و 23 قانون مجازات اسلامی، به دو سال حبس تعزیری و نیز دو سال انفصال از خدمات دولتی و عمومی، محکوم شدند.

وی افزود: در خصوص متهم ردیف سوم پرونده نیز طبق ماده 4 قانون آیین دادرسی و اصل 37 قانون اساسی، حکم برائت از اتهامات وارده صادر شد.

خبر مرتبط
کاخ سفید و وزارت دادگستری باید فوراً از من عذرخواهی کند

اقتصادنیوز: رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا در رسانه اجتماعی خود (تروث سوشیال) نوشت که کاخ سفید به خاطر پرونده حق السکوت باید از او عذرخواهی کند.

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی