نگرانی کیهان از حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

کدخبر: ۶۴۹۵۵۶
اصلاح‌طلبان که تا دو ماه پیش مطرح می‌کردند که فضای سیاسی کشور پذیرای حضور سلائق مختلف نیست با تغییر نظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری جلسات جدی برگزار می‌کنند.
نگرانی کیهان از حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه کیهان نوشت»اصلاح‌طلبان که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد حضور کمرنگ و غیرسازمان‌یافته‌ای داشتند و حتی رئیس دولت اصلاحات نیز در این انتخابات پای صندوق رای نرفت حالا رویکرد خود را تغییر داده‌اند و رسانه‌‎های این جریان سیاسی اعلام می‌کنند که نیروی‌های اصلاح‌طلب عزم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم جزم کرده‌اند.

اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم  نیزبه صورت متفرق ظاهر شده و حتی میان نیروهای رادیکال و نیروهای عملگرای اصلاح‌طلب برای شرکت در انتخابات 11 اسفند سال گذشته چالش سیاسی در این جریان رخ داد که منجر به انتشار بیانیه «روزنه‌گشایان»‌ برای حضور فعال در انتخابات شد. 

حالا پس از گذشت دو ماه اصلاح‌طلبان که مطرح می‌کردند فضای سیاسی کشور پذیرای حضور آنان و سلائق سیاسی مختلف نیست تغییر جهت داده و برای حضور تمام قد برای انتخابات ریاست جمهوری جلسات جدی برگزار 

می‌کنند. 

با این اوصاف این سؤال مطرح می‌شود که ظرف حدود دو ماه در فضای سیاسی کشور چه تغییر شگرفی رخ داده که اصلاح‌طلبان رویکرد انتخاباتی خود را تغییر داده‌اند؟

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی