گلایه ‎های عجیب وزیر راه و شهرسازی

کدخبر: ۴۰۶۰۳۹
اقتصادنیوز : وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توقف تعدادی از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهرها به دلیل کارشکنی شهرداری گفت: امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد.
گلایه ‎های عجیب وزیر راه و شهرسازی

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به توقف چند ماهه پروژه اقدام ملی مسکن واوان واقع در شهرستان اسلام‌شهر اظهار کرد: در یک سری از شهرهای کشور، به خاطر شرایطی که شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که مرتبط بودند پیش آوردند، پروژه‌های مسکن در مراحلی متوقف شدند.

وی گفت: امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد.

اسلامی با یادآوری شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و ضرورت عمل به آن تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد دیگر کسی مزاحمتی برای این‌گونه پروژه‌ها ایجاد نکند و ساخت و تکمیل پروژه‌ها ادامه پیدا کنند.

 وزیر راه و شهرسازی درباره میزان پروژه‌های متوقف شده طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور گفت: این‌گونه پروژه‌های متوقف مانده در سطح کشور کم هستند.

گفتنی است پروژه ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن واوان که به دلیل برداشت متفاوت پیمانکار از قرارداد و موانعی که از سوی برخی نهادها ایجاد و متوقف شده بود، با دستور وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی آن مانع زدایی شد و به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، این پروژه در سه شیفت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید