فروشنده های مسکن مردد شدند

اجاره میلیاردی آپارتمان‌های نوساز +جدول

کدخبر: ۴۰۷۷۰۳
اقتصادنیوز: در میان آپارتمان هایی که برای اجاره پیشنهاد شده ان ، لیست بلندی از واحدهایی که مبلغ رهن آنها بالای یک میلیارد است می‌توان یافت ، آپارتمان هایی که ویژگی ممتازی هم ندارند .
اجاره میلیاردی آپارتمان‌های نوساز +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، شاید تا چند سال پیش قیمتی که امروز برای رهن کامل یک آپارتمان 150 متری در خیابان فرشته پرداخت می شد، قیمت خرید آن بود . اما حالا برای رهن کامل یک آپارتمان بالای 100 متر در  مناطق یک تا 3 باید بیش از یک میلیارد تومان پرداخت کرد .

رهن میلیاردی آپارتمان های نوساز

البته رهن آپارتمان های میلیاردی تنها محدود به مناطق شمالی تهران نمی شود، واحد های نوساز در مناطق شرقی و غربی تهران نیز رهن های بالای یک میلیارد دارند . البته بیشتر قیمت این آپارتمان ها بیش از قیمت متوسط منطقه است.

یکی از مشاوران املاک در شرق تهران می گوید : بیشتر آپارتمان های نوسازی که وارد بازار اجاره می شوند به دلیل رکورد بازار مسکن بی مشتری مانده اند و مالکان پول واجب مجبور شده اند این فایل ها را وارد بازار اجاره کنند .

فروشنده های مسکن مردد شدند

عدم پیش بینی قطعی از بازار مسکن نیز برخی از فروشنده های مسکن را دچار تردید کرده است. یکی از آپارتمان هایی که بالاتر از قیمت منطقه برای اجاره گذاشته شده است آپارتمانی 153 متری در نارمک است که مبلغ رهن پیشنهادی برای آن یک میلیارد و 100 میلیون است .

یا آپارتمانی 170 متری در تهرانپارس مبلغ 6 میلیون تومان اجاره ماهیانه و یک میلیارد تومان رهن پیشنهاد شده است. در محدوده مرکزی شهر آپارتمانی در خیابان بهارشمالی که 145 متر مربع متراژ آن است یک میلیارد تومان برای رهن پیشنهاد شده است . بیشتر فایل های اجاره نوسازها در میان فایل های قرمز( نرخ های بیش از میانگین منطقه ) قرار می گیرند .

 نکته قابل توجه این که این آپارتمان ها معمولا امتیاز ویژه ای هم ندارند. در آپارتمان های بالای 200 متر تنها امتیاز این آپارتمان ها دارا بودن دو پارکینگ است .

16

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید