محسن هاشمی : متوجه امکان فرار واکسن شویم ورود می کنیم

کدخبر: ۴۰۹۵۶۳
اقتصادنیوز : رییس شورای شهر تهران درباره اعمال نظارت شورا به موضوع تزریق واکسن در شهرداری تهران گفت: آنقدر حساسیت شهردار تهران به این موضوع زیاد است که حساسیت شورا را نمی‌طلبد اما اگر متوجه شویم که امکان فرار واکسن وجود دارد ، ورود می‌کنیم.
محسن هاشمی : متوجه امکان فرار واکسن شویم ورود می کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، محسن هاشمی در حاشیه دویست و نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جناب آقای حناچی حساسیت ویژه‌ای نسبت به واکسیناسیون داشتند و موضوع سوءاستفاده از واکسن امروز در صحن مطرح شد. ایشان درخواست کردند امروز صحبت‌هایی در این زمینه داشته باشند.

وی افزود:اولین دستور امروز بحث گنجینه میراث فرهنگی است. دکتر حبیبی در طول عمر خود حدود ۳۵ هزار جلد کتاب خطی جمع آوری کرد که  در منطقه ۷ شهرداری در معرض دید عموم قرار داشت. به دلیل مشکلاتی که برای این ساختمان رخ داد قرار بود جابجایی برای نگهداری آثار رخ دهد؛ لذا این گنجینه به ساختمانی در خیابان ولیعصر باغ فردوس انتقال داده شد و شهرداری تهران لایحه‌ای را برای حق بهره برداری از این ساختمان به شورای شهر ارائه کرد.

رییس شورای شهر تهران درباره خارج شدن لایحه خرید واکسن از دستور کار شورای شهر تهران گفت: این طرح دو فوریتی بود برای تامین واکسن توسط شهرداری تهران که به هیات رئیسه ارسال شد و اصلا در دستور قرار نگرفت که بخواهد خارج شود. در هیات رئیسه بحث‌هایی درباره آن انجام و قرار شد پخته‌تر شود و با ابعاد مناسب‌تری در دستور قرار گیرد. در نتیجه بحث تامین واکسن به صورت خصوصی توسط شهرداری تهران هنوز در دستور صحن شورا قرار نگرفته است. 

وی درباره اعمال نظارت دقیق تر شورا نیز گفت: آنقدر حساسیت شهردار تهران به این موضوع زیاد است که حساسیت شورا را نمی‌طلبد. اما اگر متوجه شویم که امکان فرار واکسن وجود دارد ورود می‌کنیم. در مناطق دیگر هم بوده است و این حساسیت خیلی جدی وجود دارد و سابقه نداشته است که در شهرداری تهران به این سرعت تعدادی را از کار برکنار کنند. تاکنون دو سه نفر از مقامات در حد رئیس ناحیه از کار برکنار شدند و شهرداری نظارت خوبی انجام می‌دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید