دوره چهارم مدیریت شهری برای هر تهرانی 10 میلیون بدهی به ارث گذاشت

کدخبر: ۴۲۴۳۳۱
اقتصادنیوز :‌رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترجیع بند گزارش های حسابرسی سالهای دوره چهارم مدیریت شهری حاکی از بدهی های انباشته، واگذاری های غیر ضابطه مند و عدم رعایت مسائل بیمه ای بوده که حاصلش 69 هزار میلیارد تومانی بدهی بوده یعنی برای هر تهرانی 10 میلیون تومان بدهی باقی گذاشتند و اگر امروز اقدامات شورا نبود این بدهی به بیست میلیون تومان به ازای هر تهرانی می رسید.
دوره چهارم مدیریت شهری برای هر تهرانی 10 میلیون بدهی به ارث گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز ، سید محمود میر لوحی در سیصد و هشتمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان عمران مناطق مربوط به سال مالی 94 گفت: ترجیع بند گزارش های آقای فراهانی در خصوص حسابرسی سازمان ها وش رکت ها مربوط به سال های  93 و 94 و 95 این است که بدهی های انباشته و  واگذاری های غیر ضابطه مند و عدم رعایت مسائل بیمه ای و مالیات های فراوان برای مدیریت شهری به جا گذاشتند و آن وقت از بدهی 69 هزار میلیارد تومانی هم تعجب می کنند.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: عملکرد های مدیریت شهری در سالیان مورد اشاره نتیجه اش این شد که سازمان تامین اجتماعی در سال 96 حساب های های شهرداری تهران را توقیف کرد .

میر لوحی گفت: عملکرد مدیریت گذشته به گونه ای بود که برای هر تهرانی 10 میلیون تومان  بدهی باقی  گذاشتند و اگر  این شورا نبود و این اقدامات را انجام نمی داد اقداماتی نظیر حسابرسی شفاف این بدهی ها به بیست میلیون تومان می رسد. وی افزود: اگر اقدامات این شورا نبود امروز بدهی های مدیریت شهری افزایش می یافت و باید 400 تذکر می دادیم ، نمی دانم چرا دوستان نمی خواهند واقعیت ها را  بپذیرند اینکه  بی انضباطی ها را به مدیریت شهری تحمیل کردند و حال می خواهند  تلاش این شورا را نادیده  بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید