ادعای شهرداری درباره تخلف ساختمانی قوه قضاییه

کدخبر: ۴۲۴۳۷۰
اقتصادنیوز :‌براساس نامه شهردار تهران به شورای شهر تهران قوه قضاییه در خیابان سئول در زمینی به مساحت تقریبی ۶۸۸۳.۹۵ متر مربع واقع در پهنه G322 بدون مجوز و فاقد پروانه احداث به ساخت و ساز کرده است .
ادعای شهرداری درباره تخلف ساختمانی قوه قضاییه

به گزارش اقتصادنیوز ،کسانی که گذرشان به خیابان سئول افتاده است حتما ساختمانی رها شده را دیده اند که تناسبی با املاک این محدوده که بیشتر فضای سبز است .

این ساختمان موضوع تذکر سید محمود میر لوحی در اواخر اردیبهشت ماه امسال بود . او با اشاره به همین ساختمان در خیابان سئول گفت :‌ تذکرمن مربوط به یک ساختمان اول خیابان سئول روبروی نمایشگاه بین المللی است که سالهاست احساس می شود منظر شهری را تخریب و مختل کرده و رها شده لذا استدعا می کنم آقای حناچی و شهرداری تهران همانطور که نسبت به ساختمان جماران و اجرای طرح تفصیلی حساس هستند نسبت به این ساختمان هم که به نظر من نشان می دهد نه از نظر ملکی نه معماری و نه موقعیتی که قرار گرفته و یک مرتبه وسط نقطه جذاب و فضای سبز یک ساختمان نا همگون با منظر و معماری شهری سر برآورده برخورد و گزارش را به شورا ارائه کنند.

photo_۲۰۲۱-۰۷-۰۶_۱۹-۲۹-۵۳

براساس گزارش ارسال شده به شورای شهر تهران ، این ملک متعلق به قوه قضاییه با مساحت تقریبی ۶۸۸۳.۹۵ متر مربع واقع در پهنه   G322 بدون  مجوز و فاقد پروانه در سال گذشته است که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز تا مرحله سفت کاری کرده است.

براساس پاسخ شهردار تهران به شورا ،  با توجه به نوع مالکیت و ممانعت به عمل آمده از رود مامورین اجرایی شهرداری ملک مذکور از طریق مشاهدات عینی و برداشت تقریبی دارای چهار طبقه روی همکف و زیرزمین با مساحت هر طبقه ۱۵۰۰ مترمربع است که از سنوات قبل فاقد هرگونه عملیات ساختمانی و به صورت رها شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید