چند نفر کاندیدای جدی شهردار شدن در تهران هستند؟

کدخبر: ۴۲۷۹۱۰
ناصر امانی منتخب شورای ششم درباره سرانجام انتخاب شهردار برای پایتخت گفت: ۱۱ گزینه نهایی قرار است تا دوشنبه هفته‌ آینده ۴ مرداد برنامه‌های خود را به منتخبین شورای شهر ششم ارائه دهند.
چند نفر کاندیدای جدی شهردار شدن در تهران هستند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه ۱۱ گزینه نهایی انتخاب شهردار تا ۴ مرداد فرصت ارائه برنامه به منتخبین شورا دارند، گفت: فکر می‌کنم نهایتا ۶ تا ۷ نفر از گزینه‌ها به صورت جدی پای کار باشند.

ناصر امانی منتخب شورای ششم درباره سرانجام انتخاب شهردار برای پایتخت اظهار داشت: ۱۱ گزینه نهایی قرار است تا دوشنبه هفته‌ آینده ۴ مرداد برنامه‌های خود را به منتخبین شورای شهر ششم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه زمان آغاز ارائه برنامه‌ها از دوشنبه گذشته آغاز شده است، گفت: افرادی که تمایل به ارائه برنامه داشته باشند در جلسه‌ای با حضور منتخبین نظرات و برنامه‌های خود را ارائه خواهند داد.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این پرسش که چند نفر از ۱۱ گزینه نهایی حضورشان در شهرداری به عنوان شهردار جدی است،‌گفت: هنوز قطعی نشده ولی باید ببینیم چند نفر پای کار می‌آیند. 

امانی خاطرنشان کرد:‌به گمانم نهایتاً ۶ تا ۷ نفر به صورت جدی پای کار باشند و گزارش برنامه‌هایشان را به منتخبین ارائه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید