تکلیف شهردار تهران هفته آینده مشخص می شود

کدخبر: ۴۲۹۳۷۱
اقتصادنیوز :منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از تعیین تکلیف شهردار تهران در اواخر هفته آینده خبر داد.
تکلیف شهردار تهران هفته آینده مشخص می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،پرویز سروری منتخب شورای ششم تهران اظهار کرد: از میان ١١ نفر گزینه شهرداری تا به امروز فردی انصراف نداده است.

وی ادامه داد: ما برای این ١١ نفرمحوریت خاصی را مطرح نکردیم، اما طبیعتا لازم است برنامه‌های خود در حوزه حمل و نقل عمومی، درامد‌های پایدار و…. را به ما ارائه دهند.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این سوال که ١١ گزینه شهرداری چه زمانی برنامه‌های خودشان را ارائه می‌کنند؟ گفت: شنبه هفته آینده ما شنونده برنامه‌ها خواهیم بود و با توجه به آن، رای گیری انجام خواهد شد.

سروری با اشاره به معرفی نهائی شهردار تهران بیان کرد: ان شالله سه شنبه یا چهارشنیه هفته اینده، شهردار تهران معرفی می‌شود.

گفتنی است پیش از این ناصر امانی منتخب دیگر شورای ششم گفته بود، تاکنون فقط سه گزینه برنامه داده و هنوز هشت نفر برنامه‌ای ارائه نکرده‌اند و قرار شد تا آخر وقت روز جمعه گزینه‌ها فرصت داشته باشندتا برنامه‌ها را ارائه کنند.

سید جعفر تشکری هاشمی هم به فارسه گفته است : مهلت ارائه برنامه ۱۱ گزینه شهرداری جمعه به اتمام رسیده و از شنبه ارائه برنامه آغاز می شود. 

وی ادامه داد: بعد از ارائه برنامه رای گیری آغاز می شود و  روز شنبه ۱۶ مرداد تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران است و روز یکشنبه شهردار جدید معرفی می شود.

وی در خصوص شهردار آینده تهران گفت:باید ۱۲ نفر برنامه‌های خود را ارائه دهند تا بتوانیم بهترین فرد که برنامه ارائه کرده را انتخاب کنیم و امیدواریم شهرداری جهادی برای تهران انتخاب کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید