مهدی چمران : وزارت کشور از امروز می تواند حکم زاکانی را صادر کند/ مهلت قانونی هنوز تمام نشده است

کدخبر: ۴۳۴۸۹۸
اقتصادنیوز : رئیس شورای شهر تهران در باره آخرین جزئیات فرآیند صدور حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران توضیح داد.
مهدی چمران : وزارت کشور از امروز می تواند حکم زاکانی را صادر کند/ مهلت قانونی هنوز تمام نشده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که حکم آقای علیرضا زکانی شهردار جدید تهران چه زمانی صادر خواهد شد، اظهار کرد: در این زمینه هنوز وزارت کشور پاسخ درستی نداده است.

وی تصریح کرد: امروز هم جلسه‌ای با آنها داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این موضوع حل شود و حکم آقای زاکانی صادر و ابلاغ شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران وجود دارد یا خیر، گفت: خیر؛ مشکلی نیست و تازه امروز به صورت سیستمی روی این موضوع دستور داده شده است و می‌تواند حتی امروز حکم صادر شود.

چمران گفت: البته طبق قانونی که وجود دارد وزارت کشور 10 روز زمان دارد حکم شهردار را صادر کند که البته هنوز این زمان به اتمام نرسیده است و پس از آن طبق قوانین و مقررات شورا می‌تواند اقدام به صدور حکم شهردار کند اما ما تلاش خواهیم کرد براساس ارتباطی که داریم این کار از طریق وزارت کشور انجام شود و کارهای اداری آن به سرعت صورت پذیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز اعضای کمیسیون‌ها و روسای آن مشخص خواهد شد یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم به این موضوع برسیم چرا که امروز باید گزارش معاون اجتماعی شهرداری تهران ارائه شود و پس از آن نیز موضوعات دیگری داریم و در ادامه نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعضای شورای شهر تهران واکسیناسیون خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید