ذوب‌آهن به کمک دولت آمد/با تمام توان برای ساخت مسکن مشارکت می‌کنیم

کدخبر: ۴۴۱۲۱۷
اقتصادنیوز: مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرد که آماده همکاری با دولت برای ساخت مسکن است.
ذوب‌آهن به کمک دولت آمد/با تمام توان برای ساخت مسکن مشارکت می‌کنیم

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، منصور یزدی‌زاده، مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان بیست و چهارم شهریورماه از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران بازدید کرد. 

وی ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های مختلف به گفت‌وگو و تبادل نظر با صاحبان صنایع و صاحب نظران حاضر در نمایشگاه پرداخت.

یزدی‌زاده با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان پاسخگوی حاضران و بازدید کنندگان بود و اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می‌کند.

مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تولید انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه‌های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و  محصولاتی مانند آرگ TH36 برای معادن، گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

وی افزود: محصولات فولادی ذوب‌آهن اصفهان در بورس به فروش می‌رسد ولی با کسب مجوز و کمک شرکت‌های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضاهای با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آن‌ها هستیم.

یزدی‌زاده تأکید کرد: هرچند کارخانه ما قدمت دارد ولی با توجه به طرح‌های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت‌ها این شرکت به روز شده است.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به اهمیت سازه‌های فولادی در ساخت و سازهای جدید و نقش ذوب‌آهن اصفهان در تامین نیازهای این سازه‌ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، گفت: ذوب‌آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه‌های فولادی می‌داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد. 

‌وی عنوان کرد: با این حال از مسؤولان بلند پایه کشور انتظار می‌رود که نیازهای شرکت‌های تولیدی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب‌آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همان‌گونه که انتظار دارند، محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل بگیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آن‌ها هم اقدام کنند؛ در واقع برای تقویت زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها هم به فکر مصرف‌کننده و هم تولیدکننده باشیم.

یزدی‌زاده افزود: در این زمینه بانک‌ها، معادن و سازمان‌های مختلف باید با تولیدکنندگانی مانند ذوب‌آهن اصفهان همکاری و مشارکت کنند، در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت‌های مختلف و از جمله ذوب‌آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات اقتصادی و اشتغالزایی آن خیلی سریع‌تر و بالاتر از انتظار به ثمر می‌رسد، به هر حال ذوب‌آهن اصفهان در این زمینه با سازمان‌های مختلف و به ویژه سازندگان سازه‌های فولادی، آماده همکاری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید