هشدار شهرداری به بام فروشان تهران

کدخبر: ۴۴۱۶۵۶
اقتصادنیوز :‌شهردار منطقه 4 تهران ضمن هشدار به بام فروشان گفت: ساخت و ساز غیر مجاز و غیر اصولی علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان و تحمیل هزینه های فراوان به شهر، خطرات بسیار زیادی را برای املاک مجاور این ساخت و سازها ایجاد کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد محمددوست، شهردار منطقه 4 تهران  در مورد برخورد شهرداری با پدیده بام فروشی اظهارداشت:  یکی از معضلاتی که شهرداری منطقه 4 به ویژه محله های کم برخوردار با آن مواجه هستند ساخت و ساز غیر مجاز و غیر اصولی و اصطلاحا بام فروشی است که علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان و تحمیل هزینه های فراوان به شهر، خطرات بسیار زیادی را برای املاک مجاور این ساخت و سازها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تخریب ملک غیر مجاز واقع در محله شمیران نو افزود: بام فروشی و ورود برخی از اراذل و اوباش به این پدیده ناهنجار فرهنگی اجتماعی از جمله معضلات سال های اخیر منطقه 4 در محله های کم برخوردار گلشن(خاک سفید) و شمیران نو است که متاسفانه برخی از شهروندان نیز نا آگاهانه فریب این افراد را می خورند.

محمددوست ضمن قدردانی از مراجع قضایی و نیروهای انتظامی در همکاری با شهرداری این منطقه در اجرای آرای کمیسیون ماده صد و تخریب مستحدثات غیر مجاز و همچنین جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوب دستگاه های قضایی و انتظامی با شهرداری تهران منجر به کنترل مؤثر این معضل شده که جای بسی قدردانی و تشکر دارد.

شهردار منطقه 4 تهران ضمن هشدار به اخلال گران و دلالان این نوع ساخت و سازها افزود: شهرداری تهران طبق قانون هیچگونه اغماضی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز نداشته و با اخذ مجوزهای قانونی ضمن جلوگیری، نسبت به تخریب هرگونه بنای فاقد مجوز ساخت اقدام خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید