هشدار شهرداری به بام فروشان تهران

کدخبر: ۴۴۱۶۵۶
اقتصادنیوز :‌شهردار منطقه 4 تهران ضمن هشدار به بام فروشان گفت: ساخت و ساز غیر مجاز و غیر اصولی علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان و تحمیل هزینه های فراوان به شهر، خطرات بسیار زیادی را برای املاک مجاور این ساخت و سازها ایجاد کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد محمددوست، شهردار منطقه 4 تهران  در مورد برخورد شهرداری با پدیده بام فروشی اظهارداشت:  یکی از معضلاتی که شهرداری منطقه 4 به ویژه محله های کم برخوردار با آن مواجه هستند ساخت و ساز غیر مجاز و غیر اصولی و اصطلاحا بام فروشی است که علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان و تحمیل هزینه های فراوان به شهر، خطرات بسیار زیادی را برای املاک مجاور این ساخت و سازها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تخریب ملک غیر مجاز واقع در محله شمیران نو افزود: بام فروشی و ورود برخی از اراذل و اوباش به این پدیده ناهنجار فرهنگی اجتماعی از جمله معضلات سال های اخیر منطقه 4 در محله های کم برخوردار گلشن(خاک سفید) و شمیران نو است که متاسفانه برخی از شهروندان نیز نا آگاهانه فریب این افراد را می خورند.

محمددوست ضمن قدردانی از مراجع قضایی و نیروهای انتظامی در همکاری با شهرداری این منطقه در اجرای آرای کمیسیون ماده صد و تخریب مستحدثات غیر مجاز و همچنین جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوب دستگاه های قضایی و انتظامی با شهرداری تهران منجر به کنترل مؤثر این معضل شده که جای بسی قدردانی و تشکر دارد.

شهردار منطقه 4 تهران ضمن هشدار به اخلال گران و دلالان این نوع ساخت و سازها افزود: شهرداری تهران طبق قانون هیچگونه اغماضی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز نداشته و با اخذ مجوزهای قانونی ضمن جلوگیری، نسبت به تخریب هرگونه بنای فاقد مجوز ساخت اقدام خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید