تهیه پیش نویس سند سیاست های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401

کدخبر: ۴۴۸۸۱۴
محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، گفت: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پیش نویس سند سیاست های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401 مورد بررسی قرار گرفت.
تهیه پیش نویس سند سیاست های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401

به گزارش اقتصادنیوز ، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورا با حضور اعضای کمیسیون و معاونت برنامه ریزی و مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تشکیل و موضوع بررسی پیش نویس سند سیاست های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401 در دستور کار و مورد بررسی قرار گرفت. 

آخوندی اظهار داشت :  این سند با توجه به رویکرد های شورای ششم و برنامه های ارایه شده توسط شهردار تهران و همچنین اسناد بالادستی  (سیاست های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری- بیانیه گام دوم انقلاب- بخشنامه ابلاغی برنامه و بودجه کل کشور و بخشنامه ابلاغی وزارت کشور ) و نیز با هدف تحقق شعار تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته است. 

 رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود : مقرر شد این سند با قید پیش نویس اولویت های ماموریت های شش گانه شهرداری تهران در قالب یک طرح یک فوریتی تهیه و به منظور دریافت نظرات کمیسیون های تخصصی و معاونت های ذیربط پس از تصویب یک فوریت در کمیسیون بررسی و نقطه نظرات آنها اخذ گردد تا بودجه سال 1401 را با یک انضباط مالی و و در زمان تعیین شده تدوین کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید