قیمت فایل‌های اداری تهران+ جدول

کدخبر: ۴۷۴۸۲۸
اقتصادنیوز: واحدهایی که کاربری آنها در سند مالکیت «اداری» ذکر شده است تا حدی از واحدهای مسکونی با موقعیت اداری گران‌‌‌تر هستند.
قیمت فایل‌های اداری تهران+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، بازار مسکن در مناطق مختلف شهر تهران هم‌‌‌اکنون در حالی با عرضه نه چندان مناسب و متنوع فایل اداری همراه است که به نظر می‌‌‌رسد دسترسی متقاضیان به این گروه از واحدها همچنان با محدودیت همراه است.

بررسی‌‌‌های میدانی «دنیای‌اقتصاد» از وضعیت بازار عرضه واحدهای اداری شهر تهران نشان می‌‌‌دهد هم‌‌‌اکنون مناطق یک تا سه و مناطق ۵ تا ۷ کانون عرضه واحدهای اداری پایتخت هستند.

بررسی‌‌‌ها حاکی است از مجموع تمام واحدهایی که این روزها با عنوان واحد اداری به بازار املاک تهران عرضه شده‌‌‌اند کمتر از نیمی از این واحدها سند با کاربری اداری دارند؛ مابقی واحدهایی هستند که کاربری سند آنها مسکونی است؛ اما موقعیت واحد اداری و مناسب برای استقرار واحدهای کسب‌وکار در قالب دفاتر اداری است.

مشخصات فایل‌‌‌های عرضه‌شده به بازار املاک اداری پایتخت نشان می‌‌‌دهد واحدهایی که کاربری آنها در سند مالکیت «اداری» ذکر شده است تا حدی از واحدهای مسکونی با موقعیت اداری گران‌‌‌تر هستند. هر چند در بازار اجاره این گروه از واحدها تفاوت چندانی بین اجاره‌‌‌بهای واحدهای با سند اداری با اجاره‌‌‌بهای واحدهای مسکونی با موقعیت اداری وجود ندارد.

بررسی‌‌‌ها حاکی است هم‌‌‌اکنون فایل اداری در سایر مناطق شهر تهران به جز مناطق ذکرشده نیز وجود دارد؛ اما تنوع و حجم عرضه فایل اداری در این مناطق در مقایسه با ۶ منطقه ذکر شده کمتر است.

در جدول زیر برخی از فایل‌‌‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن شهر تهران با عنوان واحد اداری عرضه شد درج شده است. این گروه واحدها با سه نوع سند«اداری»، «شخصی» و «قولنامه‌‌‌ای» به بازار املاک عرضه شده‌‌‌اند و سطح قیمت‌‌‌ها در آنها بسته به مشخصات ملک اعم از منطقه  ومحله‌‌‌ای که در آن واقع شده‌‌‌اند، متراژ، سن بنا  وسایر ویژگی‌‌‌های آنها متفاوت است.

 

eflpNofN8mHE
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید