مدیران شهرداری تهران پاییز به کدام کشورها سفر کردند؟

کدخبر: ۵۴۶۰۵۲
اقتصادنیوز: سامانه شفافیت سفرهای خارجی مدیران شهری را به روز رسانی کرد . براساس اطلاعات منتشر شده تا 22 آبان ماه 6 سفر خارجی در پاییز به ثبت رسیده است .
 مدیران شهرداری تهران پاییز به کدام کشورها سفر کردند؟

به گزارش اقتصادنیوز سامانه شفافیت سفرهای پاییزه مدیران شهری به کشورهای خارجی را در فصل پاییز منتشر کرد . تا 22 آبان ماه 6 سفر خارجی به ثبت رسیده که آخرین سفر آن سفری 5 روزه به اسپانیا بوده که معاون بین الملل   مرکز ارتباطات و امور بین الملل برای شرکت در نمایشگاه و کنگره جهانی شهر هوشمند و کارگاه city managers community این سفر را انجام داده است .

همچنین در 15 آبان ماه مدیران حوزه عمران شهرداری سفری  6 روزه به کشور مالزی برای بازدید از پروژه SULRT3 انتقال دانش و تجربیات در اجرای پروژه پل های دهانه کامل داشته اند در این سفر عباس شعبانی معاون عمرانی شهردار تهران را دوتن از مدیرانش همراهی می کردند .همچنین در17 مهرماه سفری 7 روزه به ثبت رسیده که معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل و رئیس اداره همکاری های بین المللی و دیپلماسی اقتصاد برای حضور دراجلاس و کنگره جهانی سازمان UCLG به کره جنوبی داشته اند .

سه نفر از مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هم در17 مهرماه سفری 6 روزه به ترکیه برای شرکت در مانور بین المللی واکنش به زلزله داشته اند .

در 12 مهرماه لطف اله فروزنده ؛معاون مالی و اقتصاد شهری و حمیدرضا غلام زاده ؛معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل سفری 4 روزه به روسیه برای حضور درکنفرانس کشورهای حاشیه دریای خزرداشته اند .

همچنین 8 مهرماه امسال مدیران شرکت برج میلاد سفری 5 روزه به کشور امارات داشته اند که با حضور 4 مدیراین مجموعه و برای حضور در جلسه سالیانه فدراسیون برج های بلند دنیا بوده است .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید