رصد بازار ملک؛

فروشندگان واقعی مسکن در دوره رکود بازار

کدخبر: ۵۹۶۱۰۱
اقتصادنیوز: یک مشاور املاک در محله گیشا با اشاره به رکود دوماهه بازار ملک می‌گوید: همچنین برخی معاملاتی هم که صورت می‌گیرد مربوط می‌شود به فروشندگانی که قصد مهاجرت دارند
فروشندگان واقعی مسکن در دوره رکود بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، محله گیشا یا کوی نصر در شمال غرب پایتخت و منطقه 2 قرار گرفته و از سمت غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه چمران و از شمال به بزرگراه حکیم متصل می‌شود.

به گفته یک واسطه‌گر ملکی در این محله، خریدار یا مصرف کننده واقعی در بازار وجود ندارد و اکثر معاملات به صورت تهاتر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به رکود دوماهه بازار ملک می‌گوید: همچنین برخی معاملاتی هم که صورت می‌گیرد مربوط می‌شود به فروشندگانی که قصد مهاجرت دارند و یا دارای یک واحد کوچک متراژ هستند و قصد دارند واحدی بزرگ‌تر خریداری کنند و مبلغی مازاد پرداخت می‌کنند.

این مشاور املاک ادامه می‌دهد: در سال گذشته، هر مترمربع مسکن نوساز و لوکس در کوی نصر، 150 میلیون تومان به فروش می‌رسید و با وجود اینکه هم‌اکنون خرید و فروش بسیار سخت صورت می‌گیرد، در سال جاری این رقم به هر مترمربع 280 میلیون تومان رسیده است.

این خبر راه صعود دلار را سد کرد/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 13 شهریور

در محله گیشا، واحدی با 95 مترمربع زیربنا و نوساز، 15 میلیارد تومان و واحدی دیگر با 90 مترمربع زیربنا و 5 سال ساخت، 15 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای واحدی با  70 مترمربع زیربنا و 8 سال ساخت، 9 میلیارد و 500 میلیون تومان و واحدی با 140 مترمربع زیربنا و 17 سال ساخت، 17 میلیارد تومان تعیین شده است.

آپارتمانی با 165 مترمربع زیربنا و 19 سال عمربنا، 18 میلیارد تومان و آپارتمانی دیگر با 130 مترمربع زیربنا و 31 سال ساخت، 24 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گیشا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید