وعده جدید بذرپاش درباره قیمت مسکن/ افسار بازار مسکن کشیده می شود؟

کدخبر: ۶۰۳۶۸۰
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.
وعده جدید بذرپاش درباره قیمت مسکن/ افسار بازار مسکن کشیده می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، مهرداد بذرپاش صبح امروز در ‌‌آیین بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی در استان فارس با بیان اینکه هم اکنون 17 هزار واحد در شهر صدرا با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت: از امروز هم ساخت 55 هزار واحد مسکونی در استان شروع می‌شود. 

وی از آماده‌سازی 1649 قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در فارس‌ خبر داد.

بذرپاش از افتتاح 101 کیلومتر بزرگراه در استان فارس خبر داد و‌ تصریح کرد: امروز علاوه بر آزادراه شیراز اصفهان که روز گذشته افتتاح شد، 101 کیلومتر بزرگراه نیز افتتاح می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری این پروژه را حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومانی اعلام کرد.

بذرپاش با بیان اینکه به گواه آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، نرخ رشد بخش مسکن و ساختمان در بهار پارسال منفی بود در حال که امسال به مثبت چهار رسیده است، یکی از سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمت زمین و مسکن را عرضه بیشتر دانست و گفت: در همه کالاها از جمله زمین و مسکن هرچه عرضه بیشتر باشد قیمت کنترل شده‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ‌در هشت سال قبل از دولت سیزدهم یک انباشتگی تقاضا در بخش مسکن داشتیم و به گواه آمارها عرضه حداقل بود و یک پیک قیمتی تجربه کردیم که این یک اتفاق ناگوار بود، تصریح کرد: ‌همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید