یک شب اقامت در یزد چقدر آب می‌خورد؟+ جدول

کدخبر: ۶۳۶۲۸۸
اقتصادنیوز: در یزد، برای اقامت یک شب در سوییتی زیر هم کف با 100 مترمربع زیربنا و با ظرفیت 3 نفر، 3 میلیون تومان تعیین شده است.
یک شب اقامت در یزد چقدر آب می‌خورد؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، یزد دارای اقامت‌گاه‌های مختلفی است که برخی از آنها در بافت شهری و روستایی و برخی دیگر در نزدیکی به اماکن تاریخی معروف واقع شده‌اند.در یزد نیز مانند اصفهان و شیراز، اقامتگاه‌های بوم‌گردی به دلیل معماری خاص و بافت سنتی، مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.

هزینه اجاره روزانه سوئیت‌ و بوم‌گردی در یزد بسته به موقعیت و امکانات آن، متغیر است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که برای یک شب اقامت در سوییت در یزد در ایام تعطیلات نوروز، دست‌کم باید 800 هزار تومان و برای اقامت روزانه در بوم‌گردی نیز، دست‌کم باید 450 هزار تومان در نظر گرفت.

مشاهدات نشان می‌دهد در ایام نوروز و تعطیلات در یزد نیز مانند سایر نقاط توریستی ایران، میزبانان اجاره آپارتمان خود را نسبت به روزهای عادی افزایش داده‌اند.

در یزد، برای اقامت یک شب در سوییتی زیر هم کف با 100 مترمربع زیربنا و با ظرفیت 3 نفر، 3 میلیون تومان تعیین شده است و این در حالی است که در روزهای عادی 750 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

هزینه اقامت در اتاقی 22 متری در یک بوم گردی با ظرفیت 2 نفر، یک میلیون و 650 هزار تومان است، در ایام عادی این نرخ، 800 هزار تومان است.

photo_2024-03-11_12-13-02

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید