وضعیت راه های شمال کشور درآخر هفته اعلام شد 

کدخبر: ۱۰۱۷۰۵
بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا ر محورهای شمالی کشور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یازدهم تیرماه تا پایان روز جمعه 13تیرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.
وضعیت راه های شمال کشور درآخر هفته اعلام شد 

به گزارش " اقتصاد نیوز" پلیس راهور ناجااخرین وضعیت تردد وسایل نقلیه در محورهای شمالی کشور را اعلام کرد.بنابراین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 14 تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه، از ساعت 17:30 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

دراین محور نیز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 93/4/13 از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

براساس این اطلاعیه پلیس راه استان البرز طبق تبصره‌ای موظف است طوری برنامه‌ریزی کند که که حداثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر (شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

همچنین پلیس راه استان‌های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار دارد، اسکورت کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به مسافران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید