تا پایان رمضان اعمال می شود

تخفیف ۳۰ درصدی بلیت برخی قطارها

کدخبر: ۱۰۱۹۳۰
شرکت قطارهای رجاء اعلام کرده است از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان تخفیف برخی مسیرها 30درصد تخفیف می خورد.
تخفیف ۳۰ درصدی بلیت برخی قطارها

به گزارش " اقتصاد نیوز" به نقل از تسنیم مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شرکت رجاء گفت: شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان، برای مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس و شمال کشور را دارند در برخی قطارها بهای بلیت را تا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد.
printنسخه قابل چاپ

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت رجاء، علیرضا سلیمانی افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان در مسیر مشهد مقدس برای مسافرانی که قصد سفر با قطارهای معمولی صندلی ( قطارهای شماره 350 و 351 )، دو طبقه صبا ( قطارهای شماره‌ 382 و 383 )، تندروی پردیس ( قطارهای شماره 374، 375، 376 و 377 ) و قطار سبز ( با شماره 338 و 339 ) داشته باشند بهای بلیت تا 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی گفت: برای مسافرانی که با قطار پارسی تهران-گرگان و بالعکس ( قطارهای شماره 222 و 223 ) به شمال کشور سفر می‌کنند نیز تخفیف بهای بلیت تا 30 درصد در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران گرامی برای برخورداری از تخفیفات ارائه شده، علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور، می‌توانند به روش‌های اینترنتی و سامانه «هم‌قطار» ( فروش موبایلی بلیت قطار )، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای رجاء گفت: سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 ( تماس از تهران ) و 55651415-021 ( تماس از شهرستان‌ ) آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید