مجلس از آخوندی توضیح می خواهد

بازخواست سازمان هواشناسی به خاطر طوفان

کدخبر: ۱۰۰۸۰۷
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره ضرورت حضور وزیر راه برای پاسخگویی به نحوه اطلاع رسانی طوفان در تهران از حضور رئیس سازمان هواشناسی در جلسه هفته آینده کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.
بازخواست سازمان هواشناسی به خاطر طوفان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از تسنیم، عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگویی با اشاره به وقوع طوفان روز گذشته در تهران و تلفات ناشی از آن، گفت: من از این ناراحت هستم که تعدادی از هموطنان ما در طوفان تهران جان‌شان را از دست دادند و چند نفر زخمی شدند و خسارت مالی اتفاق افتاد.

او با بیان اینکه این طوفان قابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: چطور سازمان هواشناسی روز سه‌شنبه می‌تواند پیش‌بینی کند که از ساعت 15 تا 18 اوج طوفان است و به مردم توصیه می‌کند که از خانه‌هایشان بیرون نیایند و از وسایل عمومی مانند مترو استفاده کنند؟ روز دوشنبه هم می‌توانست این را پیش‌بینی کند؛ این کم‌کاری هواشناسی را می‌رساند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: پس از پایان هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و حضور در تهران به رئیس سازمان هواشناسی نامه خواهم نوشت و از او می‌خواهم که دلیل تعلل خود را در اطلاع‌رسانی طوفان اعلام کند.

عزیزی گفت: همچنین به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نامه باید بنویسیم و پیگیری کنیم. البته باید از وزیر راه درخواست پاسخ‌گویی در مجلس را داشته باشیم. بنابراین من حتماً از او دعوت خواهم کرد که به کمیسیون بیاید و توضیح دهد.

او یادآور شد: ما از داوود پرهیزگار رئیس سازمان هواشناسی کشور می‌خواهیم که در جلسه یکشنبه آینده کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یابد و در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی طوفان در تهران توضیح دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید