رکود به بازار میوه هم رسید

کدخبر: ۱۰۶۲۷۴
رئیس اتحادیه بارفروشان می گوید: از یک ماه پیش قیمت ها در فاکتور رسمی اصناف نوشته می شود، ولی این روزها هم خبری از مشتری نیست در حالی که قیمت میوه پایین آمده است.
رکود به بازار میوه هم رسید

فارس نوشت:

مصطفی دارایی‌نژاد در پاسخ به اینکه برای سر و سامان دادن به فاکتور خرید میوه‌فروشان قرار بود، از فاکتور رسمی اصناف استفاده شود و این موضوع به کجا رسید، اظهار کرد: از یک ماه گذشته این اتفاق افتاده و حجره‌داران در میدان اصلی میوه و تره‌بار از فاکتورهای رسمی اصناف استفاده می‌کنند.

وی در مورد فعالیت دلالان داخل برخی حجره‌ها سؤال کرد که رئیس اتحادیه بارفروشان در پاسخ گفت: این دلالان را هم ساماندهی کرده‌ایم که در کنار دست حجره‌داران و با فاکتور صاحب حجره کار می‌کنند، ولی موظفند که قیمتی که اتحادیه اعلام می‌کند، را مدنظر قرار دهند.

دارایی‌نژاد در پاسخ به اینکه برخی میوه‌فروشان سطح شهر عنوان می‌کنند که دلالان قیمت واقعی را در فاکتورها درج نکرده و همواره در هر کیلو هزار تومان متفاوت حساب می‌کنند، گفت: این مطلب کذب محض است و اگر شما یک مورد را پیدا کردید به ما معرفی کنید. به تمام رسانه‌ها اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده تخلف موضوع را به ما اعلام کنند و ما بلافاصله با خاطیان برخورد کرده و حتی حجره را پلمب می‌کنیم، اما تا این ساعت مراجعه‌ای نداشته‌ایم.

وی به این نکته هم اشاره کرد که به دلیل فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری، میل به خرید میوه در بین مردم کاهش یافته است و این امر سبب شده عرضه در بازار میوه زیاد و تقاضا کم شود، تا حدی که میوه‌فروشان حاضرند، زیر قیمت مصوب اتحادیه میوه خود را عرضه کنند، اما همچنان خبری از مشتری نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید