کامپکتی با قابلیت اتصال به وای‌فای

کدخبر: ۱۱۰۲۶۳
تلفن‌های هوشمند علاوه بر عکس‌های با کیفیتی که می‌گیرند، به دلیل متصل بودن به شبکه می‌توانند همراهی بسیار خوب باشند. حال کمپانی کانن تصمیم گرفته به جای در افتادن با کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، به آن‌ها بپیوندد و دوربین‌هایی تولید کند که مجهز به وای‌فای بوده و به گوشی‌های هوشمند متصل می شوند.
کامپکتی با قابلیت اتصال به وای‌فای

به گزارش «اقتصادنیوز» با آمدن تلفن‌های هوشمند بازار برخی کالاهای دیجیتال تک منظوره مانند دوربین‌های عکاسی رو به کسادی می‌رود. اما شرکت‌های تولید کننده محصولات خاص باهوش‌تر از آن هستند که از میدان رقابت خارج شوند. تلفن‌های هوشمند امروزه مجهز به دوربین‌های پیشرفته هستند که توانایی تولید عکس‌هایی کاملا با کیفیت را دارند. آن‌ها علاوه بر عکس‌های با کیفیتی که می‌گیرند، به دلیل متصل بودن به شبکه می‌توانند همراهی بسیار خوب باشند. کمپانی کانن تصمیم گرفته به جای در افتادن با کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، به آن‌ها بپیوندد.

پیوندی که باعث شده است دوربین Powershot G16، مجهز به Wi-Fi داخلی شود. Wi-Fi داخلی برای آپلود تصاویر گرفته شده بر روی شبکه‌های اجتماعی، انتقال آن‌ها به تلفن‌ها یا تبلت‌ها و در نهایت کنترل دوربین از طریق اسمارت‌فون و تبلت.

واقعا به جز اضافه شدن Wi-Fi و پردازشگر تصویر DIGIC 6، پاورشات G16 تفاوت چندانی با مدل قبلی G15 ندارد.

دیگر پیشرفت را می‌توان در عکاسی پیاپی سریع 12.2 فریم بر ثانیه‌ای دید. البته فقط 6 عکس با این سرعت گرفته می‌شوند و تا 552 عکس بعدی را می توانید با سرعت 9.2 فریم بر ثانیه ثبت کنید.

همین هم بسیار عالی و شگفت انگیز است. در ضمن اکنون توانایی فیلم برداری Full HD از 30 فریم بر ثانیه به 60 فریم بر ثانیه افزایش یافته است. میکروفون های استریوی داخلی و پورت HDMI نیز حفظ شده‌اند. 

اگر بدنبال گرفتن عکس‌های با کیفیت بالا و دوربینی کوچک هستید  Powershot G16 که در دسته کامپکت‌های پیشرفته قرار می گیرد می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما محسوب شود. 

قیمت و نمودار تغییرات قیمت این دوربین و سایر دوربین‌های کامپکت موجود در بازار ایران را از اینجا ببینید.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید