رونمایی S6 در شانگهای حاشیه‌ساز شد

سامسونگ برای معرفی محصولاتش به آدم جمع کنی افتاد

کدخبر: ۱۱۴۶۰۰
بر اساس گزارش‌های رسیده از شانگهای، سامسونگ به 500 نفر پول داده تا در مراسم رونمایی از پرچم‌دارانش در چین شرکت کنند تا سالن پر شود.
سامسونگ برای معرفی محصولاتش به آدم جمع کنی افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فون‌آرنا، بر اساس گزارش‌های رسیده از شانگهای، سامسونگ به 500 نفر پول داده تا در مراسم رونمایی از پرچم‌دارانش در چین شرکت کنند تا سالن پر شود.

این یعنی از 1000 نفری که در سالن بوده‌اند 500 نفر آنها برای پول به مراسم امده‌اند و طرفدار واقعی نبوده‌اند.

ظاهرا شرکت سامسونگ از کسانی که زیر 30 سال سن داشته‌اند برای این کار استفاده کرده است تا دانش آموز و دانشجو به نظر برسند.

به هر نفر از این شرکت‌کنندگان پولی 4.8 دلار به ازای یک ساعت پرداخت شده است و فردی که مسئول استخدام این افراد بوده است به ازای هر نفر 3.2 دلار پول گرفته است.

به این افراد گفته شده بود تا در صورتی که خبرنگاران از آنها درباره حضور در این برنامه سوالی کردند، علاقه به گوشی‌های سامسونگ را علت حضور خود معرفی کنند.

بر اساس گزارشی که توسط Kantar Worldpane منتشر شده است، بین ماه‌های دسامبر و فوریه آیفون موفق شده تا  ۲۷.۶ درصد از بازار چین را تصاحب کند و در همین بازه زمانی آیفون ۶ محبوب‌ترین موبایل میان چینی‌ها بوده است. بعد از آن شیائومی با سهم 10.2 درصد از بازار قرار داشته و آیفون ۶ پلاس نیز در رده سوم قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید