اکبر ترکان مطرح کرد:

مطالبه جدید دولت از مجلس برای مناطق ویژه اقتصادی/دولت در پی کسب اختیار راه‌اندازی مناطق ویژه

کدخبر: ۱۴۷۳۰۴
مشاور رئیس جمهوری گفت: دولت در لایحه‌ای از مجلس خواسته است ایجاد مناطق ویژه اقتصادی را به دولت محول کند که در صورت تصویب آن فرآیند تاسیس مناطق ویژه اقتصادی کشور با سرعت بیشتری فراهم می شود.
مطالبه جدید دولت از مجلس برای مناطق ویژه اقتصادی/دولت در پی کسب اختیار راه‌اندازی مناطق ویژه

به گزارش اقتصادنیوز، آن طور که مشاور رئیس جمهوری خبر داده، دولت در لایحه‌ای از مجلس خواسته است ایجاد مناطق ویژه اقتصادی را به دولت محول کند که در صورت تصویب آن فرآیند تاسیس مناطق ویژه اقتصادی کشور با سرعت بیشتری فراهم می‌شود.

این در حالیست که پیش از این، دولت لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی را هم به مجلس دهم داده بود.

در عین حال امروز اکبر ترکان درباره لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری اعلام کرده است: امید است با هماهنگی‌هایی که با برخی نمایندگان قبل از تشکیل مجلس دهم صورت گرفته است، این لایحه با موافقت بیشتر نمایندگان روبرو شود و مجلس مجوز ایجاد این هفت منطقه آزاد تجاری را بدهد.

به گفته ترکان، این لایحه درباره ایجاد مناطق آزاد تجاری در مناطق مرزی مهران، اینچه برون، اردبیل، سیستان و بلوچستان، بانه و مریوان، جاسک و بوشهر تهیه و به صورت دو فوریتی به مجلس دهم ارایه شده است.

در همین حال مشاور رئیس جمهوری این خبر را هم به ایرنا داده است که  دولت در لایحه دیگری از مجلس خواسته ایجاد مناطق ویژه اقتصادی را به دولت محول کند که در صورت تصویب آن فرآیند تاسیس مناطق ویژه اقتصادی کشور با سرعت بیشتری فراهم می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید