یحیی آل اسحاق خبر داد:

هدایای نفیس اتاق تهران به تیم های ملی والیبال و فوتبال

کدخبر: ۱۰۱۳۳۶
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: در صورتی که تیم های ملی والیبال و فوتبال در ادامه مسابقات جهانی به موفقیت های تازه دست پیدا کنند، از سوی فعالان بخش خصوصی هدایای نفیسی دریافت خواهند کرد.
هدایای نفیس اتاق تهران به تیم های ملی والیبال و فوتبال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، یحیی آل‌اسحاق امروز در حاشیه نشست هیات‌رئیسه اتاق با تبریک موفقیت‌های تیم‌های والیبال و فوتبال در مسابقات جهانی گفت: امروز همه نگاه‌ها به بازوان پرتوان والیبالیست‌های کشورمان دوخته شده و بسیار امیدواریم که آنها در مسابقات دشوار جهانی به موفقیت‌های بی‌نظیر دست پیدا کنند.

او افزود: امروز در هیات‌رئیسه تصویب کردیم که در صورت تداوم این موفقیت‌ها و دست‌یابی ملی پوشان کشورمان به رتبه‌های جهانی، تلاش کنیم تا هدیه‌ای درخور شأن ملی پوشان به تیم ملی اعطا کنیم.

او همچنین در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با تیم قدرتمند آرژانتین گفت: همچنین تصمیم گرفته‌ایم در صورت صعود تیم ملی فوتبال به جمع 16 تیم برتر دنیا، به ملی پوشان فوتبال نیز هدایای نفیسی تقدیم کنیم.

رئیس اتاق تهران با اشاره به اینکه این روزها همه نگاه‌ها به ملی پوشان والیبال و فوتبال دوخته شده گفت: ملتی چشم به همت جوانان برومند ایران‌زمین دارند و باید بر ساق‌ها و بازوان رشیدی که می‌خواهند اشک شادی در چشم مردم جاری کنند بوسه زد و احترام گذاشت.

او افزود: در صورت موفقیت ملی پوشان والیبال و فوتبال، جشن بزرگی با محوریت فعالان سرشناس بخش خصوصی و کارآفرینان مطرح کشور برگزار می‌کنیم تا سهم کوچکی در موفقیت جوانان برومند کشور داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید