وزیر بهداشت:‌ حال آیت‌الله واعظ طبسی مساعد نیست

کدخبر: ۱۳۸۶۰۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از عیادت مجدد از آیت ا.. واعظ طبسی، حال وی را نامساعد اعلام کرد و گفت: در عین حال همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.
وزیر بهداشت:‌ حال آیت‌الله واعظ طبسی مساعد نیست

سید حسن هاشمی صبح امروز که برای دومین بار برای عیادت و اطلاع از وضعیت آیت الله طبسی به بیمارستان امام رضا مشهد رفته بود، اظهار کرد: قلب و سیستم گوارشی ایشان کار می‌کند، تنفسشان برگشته اما هشیاری نه، دلیل عمده آن هم به دلیل توقف تنفسی نیم ساعته است که داشتند و این باعث شده بخشی از مغزشان آسیب ببیند.

وی افزود: یک خونریزی مغزی نیز اتفاق افتاده است البته وضعیت ایشان از دیشب تغییری نکرده است، بهترین متخصصان با تجهیزات کامل برای بهبود حال ایشان تلاش می‌کنند.

وزیر بهداشت پس از عیادت مجدد از آیت ا.. واعظ طبسی، حال وی را نامساعد اعلام کرد و گفت: در عین حال همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.

هاشمی دیشب پس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند. آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی و در بیمارستان بستری شد.

منبع: ایسنا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید