سامانه فروش موبایلی بلیت قطار راه اندازی شد

پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطار از اول تیرماه

کدخبر: ۱۰۱۲۱۲
در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء سامانه فروش موبایلی بلیت قطار راه اندازی شد.
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطار از اول تیرماه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  تسنیم، بر این اساس هموطنان علاوه بر خرید اینترنتی بلیت قطار که پیش از این امکان آن فراهم شده بود، می‌توانند از طریق سامانه موبایلی اقدام به خرید بلیت کنند.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در این‌باره به تسنیم، گفت: تلفن همراه (موبایل) تبدیل به یک وسیله ارتباطی شده در اختیار همه مردم است و می‌تواند خیلی از کارهای دیگر را انجام دهد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: تهیه بلیت یکی از کارهایی است که می‌توان با استفاده از تلفن همراه انجام داد از این رو با توجه به این‌:ه یکی از دغدغه‌های مردم برای سفر با قطار تهیه بلیت است با همکاری شرکت دیده‌بان سامانه فروش موبایلی بلیت قطار امروز راه‌اندازی شد.

وی با بیان این‌‌که با تمام اپراتورهای تلفن همراه می‌توان نسبت به خرید بلیت اقدام کرد، گفت: سیستم پرداخت در این سامانه مطمئن بوده و این سامانه یکی از پیچیده‌ترین روش ها برای تهیه بلیت است.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان تلفن همراه ایرانسل و رایتل می‌توانند با شماره گیری #797* و مشرتکان همراه اول نیر می‌توانند با شماره ‌گیری #797*720* نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین از یکسان سازی کد در سامانه خرید بلیت اینترنتی قطار تا یکماه آنیده خبر داد.

موسوی نژاد در پاسخ به پرسش تسنیم اظهار کرد: پیشنهاد افزایش 20 تا 30 درصدی بلیت قطار بسته به نوع قطار، مسیر و ایام را از اول تیرماه داده‌ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید