افزایش سرعت شارژ موبایل تا 92 درصد

کدخبر: ۱۰۰۶۸۰
حالا که باتری موبایل ها دیگر بزرگ تر از این نمی شوند، همگی به دنبال بالا بردن سرعت شارژ آنها هستند. این همان هدف Legion Meter است که کار خود را در سایت کیک استارتر آغاز کرد و حالا به یکی از محبوب ترین پروژه های این سایت تبدیل شده است.
افزایش سرعت شارژ موبایل تا 92 درصد

به گزارش اقتصاد روز به نقل از فارس، این شارژر بیشتر به یک Mp3 پلیر در قالب یک فلش درایو کوچک یو.اس.بی ‌شباهت دارد تا یک شارژر، اما هدف اصلی آن بالا بردن سرعت شارژ به همراه ارائه انبوهی از اطلاعات برای شماست.

شیوه کار با این وسیله بسیار راحت است؛ کافی است آن را به یو.اس.بی کامپیوتر و یا با یک مبدل به یک پریز برق وصل کنید و از سمت دیگر، سیم شارژر اسمارت فون یا تبلت خود را به آن متصل کنید تا به ادعای سازندگان این گوشی، سرعت شارژ باتری شما تا 92 درصد افزایش پیدا کند.

البته این عدد 92 درصد برای گوشی آیفون‌4 مشاهده شده و افزایش سرعت در این تست از 73 درصد برای گوشی‌های آیفون‌5 آغاز می‌شود، در گوشی‌های اندرویدی به 88 درصد می‌رسد و در نهایت در آیفون‌4 به عدد 92 درصد می‌رسد.

عامل این اتفاق در Legion Meter یک بورد ویژه به نام PLX Accelerator است که با ارسال سیگنال‌های ویژه به دستگاه موبایلی شما بالاترین میزان شارژدهی را برای باتری آنها به ارمغان می‌آورد. پس می‌بینید که این وسیله می‌تواند تا چه اندازه در مواقع اضطراری برای شما کاربردی باشد.

دومین ویژگی مثبت این دستگاه، حالت Watt Hour آن است. این حالت می‌تواند ظرفیت واقعی باتری گوشی شما را با یک آنالیز اختصاصی پیدا کند. دستگاه در این حالت میزان وات انرژی وارد شده در هر ساعت به باتری را محاسبه و تخمینی از ظرفیت واقعی آن ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های استثنایی این وسیله صفحه نمایش کوچک 1280×32 پیکسلی از نوع OLED آن است. در این صفحه نمایش می‌توانید میزان انرژی ورودی به باتری، جریان، ولتاژ و زمان باقی مانده تا شارژ نهایی را به مشاهده کنید. خالقان Legion Meter قول ارائه آن را در ماه اکتبر امسال و با قیمتی 69‌دلاری داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید