ساعت هوشمند مایکروسافت سازگار با اندروید و iOS

کدخبر: ۱۰۰۷۰۰
مایکروسافت ساعت هوشمندی روانه بازار خواهد کرد که از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند.
ساعت هوشمند مایکروسافت سازگار با اندروید و iOS

به گزارش اقتصاد روز به نقل از زومیت، دوباره بازار شایعات مربوط به ساعت هوشمند مایکروسافت داغ شده است. این ساعت که گفته می‌شود تحت برند سرفیس در تابستان امسال راهی بازار خواهد شد، از ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید نیز پشتیبانی می‌کند و کاربر قادر است آن را با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مختلف جفت کند.

فوربس گزارش کرده که ساعت هوشمند مایکروسافت نه‌تنها به تلفن‌های مجهز به ویندوز فون متصل می‌شود، بلکه از اندروید و iOS نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران این ابزارها نیز قادر خواهند بود تا اطلاعات موجود در گوشی خود را با این ساعت هوشمند همگام کنند.

این ساعت از سنسورهای مختلفی پشتیبانی می‌کند تا اتصال آن به ایکس‌باکس نیز میسر شود. گفته می‌شود این سنسورها توسط بخش کینکت ایکس‌باکس توسعه داده شده‌اند و به این ترتیب می‌توان از ساعت سرفیس برای تجربه بهتر در بازی‌های ایکس‌باکس نیز بهره برد.

منبع این خبر گفته است که ساعت سرفیس، ظاهری شبیه به Gear Fit سامسونگ دارد و صفحه لمسی آن طوری طراحی شده است که زاویه دید مناسب و حفظ حریم شخصی را در اختیار کار قرار می‌دهد.

سال گذشته نیز اطلاعاتی درباره ساعت هوشمند مایکروسافت منتشر شد که در آنها به صفحه‌نمایش ۱.۵ اینچ اشاره شده بود. ظاهراً مهندسان دو بخش ایکس‌باکس و سرفیس مایکروسافت به‌صورت مشترک در حال کار بر روی این ساعت هوشمند هستند. احتمالاً جنس بدنه ساعت سرفیس از آلومینیوم شفاف خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا ساعت هوشمند مایکروسافت توان رقابت با ساعت‌های اندرویدی مانند Moto 360 یا G Watch را خواهد داشت یا خیر؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید