جی 3 اوایل مردادماه در ایران

کدخبر: ۱۰۱۸۶۵
جی ۳ -تلفن پرچمدار اخیر ال جی- تا ۲۰ روز دیگر روانه بازار کشور خواهد شد.
جی 3 اوایل مردادماه در ایران
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از زومیت، گوشی هوشمند G3 نقطه اوج خط مشی ال‌جی تحت عنوان «از شما می‌آموزیم» است. ال‌جی ادعا می‌کند که در طراحی گوشی پرچمدار جدیدش این نگرش مهم در مورد مصرف کننده را به خاطر داشته که مردم فقط وقتی تکنولوژی پیشرفته را می‌خواهند که ساده باشد و به وضوح نفعی به زندگی روزمره آنها برساند. به زبانی ساده‌تر مصرف کنندگان وقت اضافی برای پیچیدگی‌های غیر ضروری ندارند. بنابراین ال‌جی معتقد است که در گوشی G3 پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در حالی عرضه شده که تجربه کاربری بازهم ساده‌تر شود.
 
سه ویژگی اصلی گوشی هوشمند G3 که باعث دریافت جوایز فراوان و شهرت این گوشی شده صفحه نمایش، دوربین و طراحی‌ منحصر به فرد آن است.
 
گوشی هوشمند G3 ال‌جی که به زودی در بازار ایران نیز عرضه خواهد شد ، اولین گوشی جهان با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ Quad HD با تراکم ۵۳۸ پیکسل در اینچ است که تصاویری واضح‌تر و شفاف‌تر و به همراه باز تولید رنگ واقعی‌تر را به دست می‌دهد.
 
تصاویر و مناظری که می‌توانند با ریزترین جزئیات در صفحه نمایش Quad HD گوشی هوشمند G3 نشان داده شوند و دوربین دقیقی که با فوکوس خودکار لیزری می‌تواند لحظه خلق این تصاویر را ثبت کند به تنهائی می‌تواند از گوشی هوشمند G3 ال‌جی یک اسطوره بسازد. برای اینکه تصوری از سرعت فناوری لیزری در دوربین این گوشی داشته باشید همین قدر کافی‌است که بگوییم فقط در 276 هزارم ثانیه روی سوژه فوکوس می‌کند و تنها در یک میلی ثانیه عکس می‌گیرد.
 
به این قابلیت‌ها می‌توان طراحی متفاوت را نیز افزود. طراحی باریک و نوینی که با استفاده از دایره که در لوگوی ال‌جی نیز مشاهده می‌شود به عنوان تم اصلی گرافیکی، حس راحتی و در عین حال استحکام را از طریق رابطه‌ای هماهنگ میان اشکال مدور و رشته‌های باریک منتقل می‌کند.این گوشی که کمتر از بیست روز به عرضه آن در بازار ایران باقی مانده است قابلیت‌های فراوانی دارد که می‌تواند بی‌شک تا مدت‌ها یکی از محبوب‌ترین و بی‌رقیب‌ترین گوشی‌های هوشمند باقی بماند.
 
هنوز اطلاعی از قیمت این محصول نداریم، اما تجربه نشان می‌دهد که ال‌جی قیمت رقابتی را برای محصول خود تعیین می‌کند. شاید بتوان قیمت آن را چیزی درحدود گلکسی اس ۵ سامسونگ، رقیب اصلی این تلفن تصور کرد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید