تمرکز بر عکس سلفی در گوشی جدید کره‌ای

کدخبر: ۱۰۹۲۹۳
سامسونگ یک گوشی جدید از خانواده گلکسی خود معرفی کرده که با برخورداری از دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای گرفته عکس‌های سلفی ایده‌آل است.
تمرکز بر عکس سلفی در گوشی جدید کره‌ای
خبرگزاری فارس نوشت:

سامسونگ از گوشی جدید خود با نام گلکسی گرند مکس در کره جنوبی رونمایی کرد.
 
گلکسی گرند مکس دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 720p، ضخامت آن 7.9 میلیمتر و وزن آن 161 گرم است. این تلفن همراه از چیپ ست اسنپ دراگون 410 و پردازنده 1.2 گیگاهرتزی بهره می‌برد و از شبکه‌های مخابراتی LTE Cat.4 پشتیبانی می‌کند. یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی‌های سخت افزاری آن را تشکیل خواهند داد. سامسونگ در این مدل از باتری 2500 mAh استفاده کرده است.
 
دوربین اصلی این تلفن همراه 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با زاویه باز 120 درجه است که همین ویژگی گوشی جدید  سامسونگ را برای گرفتن عکس سلفی بسیار ایده‌آل کرده است.
 
این گوشی همچنین از فناوری تشخیص صدا در هنگام عکس برداری بهره می‌برد و بدین منظور دیگر نیازی به فشردن کلید عکسبرداری برای گرفتن عکس‌ها نیست و صرفاً با تولید صدا می‌توانید به ایجاد تصاویر خود بپردازید.
 
Galaxy Grand Max از هم اکنون و با قیمت 290 دلار در بازارهای کره جنوبی در دسترس است اما تاریخ و قیمت عرضه آن در دیگر کشورها هنوز تعیین نشده است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید