احمدی مقدم:فضای اقتصادی با بگیر و ببند سازگار نیست

موضع عقلانی فرمانده پلیس در باره بازار ارز

کدخبر: ۱۱۱۴۴۳
احمدی مقدم گفت: اگر خاطرتان باشد در سال 91 از ما خواستند همه دلارفروشان غیرمجاز جمع‌آوری شوند اما پس از آن دیدیم که دلار گران شد؛ چراکه دولت وقت با کمبود ارز روبه‌رو بود و این اقدام باعث بالارفتن قیمت ارز شد.
موضع عقلانی فرمانده پلیس در باره بازار ارز

فرمانده نیروی انتظامی  با ارائه توضیحاتی درباره برخورد با اخلال‌گران بازار ارز گفت: در این مورد پلیس با عقلانیت و شرایط سازگار با این فضا عمل خواهد کرد.

 سردار اسماعیل احمدی‌ مقدم که در حاشیه اولین گردهمایی کارآگاهان پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در پاسخ به سوال ایسنا درباره درخواست برخی مسئولان از پلیس برای برخورد با اخلالگران بازار ارز گفت: در این موضوع، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده و هر کاری که انجام دهیم، در قالب همان مسئولیت‌هایی است که به ما داده شده است و ما نیز از این دستورات تبعیت خواهیم کرد.

احمدی‌ مقدم همچنین با بیان اینکه "چنین حوزه‌هایی حساس محسوب می‌شوند" افزود: اگر خاطرتان باشد در سال 91 از ما خواستند همه دلارفروشان غیرمجاز جمع‌آوری شوند اما پس از آن دیدیم که دلار گران شد؛ چراکه دولت وقت با کمبود ارز روبه‌رو بود و این اقدام باعث بالارفتن قیمت ارز نیز شد؛ بنابراین این حوزه حساسیت‌های خاص خود را دارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خارج از ضابطه برخی صرافی‌ها گفت: برخی صرافی‌ها خارج از ضابطه شکل گرفته‌اند و برخی هم جدای از مجوزی که دارند فعالیت می‌کنند؛ مثلا مجوز طلافروشی دارند اما در حوزه خرید و فروش ارز نیز فعالیت دارند.

فرمانده نیروی انتظامی در عین حال با بیان اینکه این کار با آهنگ منطقی و مشخصی پیش می‌رود گفت: فضای اقتصادی با بگیر و ببند سازگار نیست؛ در حال حاضر نیز کار با توجیه و عقلانیت پیش می‌رود و اقدامات لازم در این خصوص پیش‌بینی شده است، پلیس نیز در حال انجام وظایف خود است.

منبع:ایسنا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید