عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد:

بازاهای مرزی در هامون و زابل بار دیگر احیا شود

کدخبر: ۱۰۱۰۱۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب افزود: در هامون، نیمروز و زابل مردم سال ها است که از طریق بازارهای مرزی امرار معاش می کنند اما متاسفانه به دلیل بی تدبیری های موجود و البته نبود زیرساخت ها و وجود مراکز متعدد تصمیم گیری، این بازارها تعطیل شده اند.
بازاهای مرزی در هامون و زابل بار دیگر احیا شود

به گزارش اقتصاد نیوز، باقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در نطق خود در صحن علنی مجلس گفت : انگور یاقوتی که در تهران 20 هزار تومان فروخته می‌شود در حوزه انتخابیه بنده 2 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب افزود: در هامون، نیمروز و زابل مردم سال‌ها است که از طریق بازارهای مرزی امرار معاش می‌کنند اما متاسفانه به دلیل بی‌تدبیری های موجود و البته نبود زیرساخت‌ها و وجود مراکز متعدد تصمیم‌گیری، این بازارها تعطیل شده اند.

 

 او تصریح کرد : از مهمترین مسائلی که باعث عقب‌ماندگی توسعه پایدار در حوزه انتخابیه بنده شده است ناامنی است و تا زمانی که امنیت لازم در این استان برقرار نشود، نمی‌توان در حوزه‌های اقتصادی شاهد سرمایه‌گذاری موفقیت باشیم.

حسینی در نطق خود از رییس جمهور درخواست کرد با توجه به خشکسالی‌های متعدد در منطقه و از بین رفتن بخش قابل توجهی از زیرساخت‌ها نسبت به احیای مجدد سازمان عمران سیستان دستور لازم را صادر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید